Politica de retur

INLOCUIRE SAU RETUR BANI


CUM FUNCTIONEAZA?

Dreptul de retur este valabil doar clientilor persoane fizice sau  grup de persoane constituite in asociatii, care au achizitionat produse de pe www.e-boda.ro (E-boda Distribution SRL). Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trimiteti pe adresa de email sales@e-boda.ro formularul de retur cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile calendaristice  nu sunt luate in considerare.

Returnarea produselor se face de catre client, pe cheltuiala acestuia.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si o copie a facturii de achizitie.

In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor de  pe site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea           clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris  din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate  a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.


PASII PE CARE TREBUIE SA II URMATI:

  1. Completarea FORMULARULUI DE RETUR
  2. In urma completarii formularului, clientul are obligatia de a trimite produsul prin curierul agreat cu vanzatorul.
  3. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:

Mentionarea pe documentul de transport a numelui pe care este emisa factura.

Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului  de garantie al produsului (original) ce urmeaza a fi returnat.

Adresa  depozitului E-boda Distribution SRL:

Str Oxigenului  nr 2B, Localitatea Caldararu   , Comuna Cernica, Judetul Ilfov.
In functie de optiunea cumparatorului, contravaloarea produselor returnate se poate folosi pentru achitarea altui produs sau se poate returna in termen de maxim 30 de zile de la primirea produsului de catre SC E-BODA DISTRIBUTION SRL., in contul indicat la completarea formularului.


EXCEPTII

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

 

DE RETINUT

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o    suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, care sa acopere taxa pentru readucerea in stadiul initial a produsului (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

 

Dreptul de Retur in 14 zile este conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionist

DESCARCA FORMULARULUI DE RETUR